Cьогодні: вакансій28078 шукачів 895308
ukr | rus | 
Ключове слово
Рубрика
Професія (посада)
Регіон:
Допомога Допомога

Підписка  (на отримання вакансій або резюме)   Підписка
Логін
Пароль
Забули пароль?
Зареєструватися
щоб додати вакансію або резюме
Каталог
вакансій та резюме
за рубриками за регіонами
Безпека. Охорона 750
Будівництво та архітектура 2503
Бухгалтерія. Фінанси 1085
Видавництво. Реклама. Поліграфія 94
Житлове комунальне господарство 2329
Журналістика 25
Керівники та спеціалісти 3317
Комп'ютери. ІТ 221
Легка промисловість 903
Меблеве та столярне виробництво 346
Медицина 1777
Металообробне та ін. виробництва 3842
Мистецтво 173
Найпростіші професії 2643
Освіта і наука 550
Сільське, лісове та рибне господарства 269
Склад. Логістика 208
Соціальна сфера 147
Сфера послуг (побуту) та торгівлі 2643
Телекомунікації та зв'язок 268
Транспорт та автосервіс 2929
Туризм. Спорт 58
Харчова промисловість 379


Головна     Роботодавцю     Поради керівнику
06.01.2017 версія для друку
Як правильно найняти першого співробітника

Команда починається з самого першого співробітника, якого багато підприємців намагаються найняти якомога раніше. Відповідно до недавнього дослідження від SurePayroll, це відбувається протягом перших місяців з моменту заснування компанії.

Проте, якщо ви не поспішайте з наймом, в цьому немає нічого поганого. У перший час вам доведеться витрачати багато коштів на організацію товарообігу, і невдало підібраний співробітник може тільки сповільнити цей процес (наприклад, зіпсувати репутацію компанії при спілкуванні з клієнтом). Тому вам потрібні тільки «правильні» люди!

Перш, ніж найняти першого співробітника, ознайомтеся з нижченаведеними простими правилами.

1. Шукайте того, хто зможе вписатися

Переглядаючи резюме блискучого кандидата, не обмежуйтеся оцінкою досвіду і здібностей. Зрозуміло, вони мають значення, проте набагато важливіше упевнитися, що фахівець зможе працювати у вашій компанії і зможе прислухатися до ваших порад. Якщо вам подобається вільне спілкування, не варто наймати сувору і жорстку людину. Якщо ви дотримуєтеся дрес-коду, відхиліть пропозицію кандидата, який прийшов на співбесіду в джинсах.

2. Наведіть довідки

Якщо резюме кандидата виглядає бездоганно, не слід приймати всі його слова на віру. Вам слід дізнатися про нього більше, можливо, навіть зателефонувати його рекомендодавцям. Оскільки ви збираєтеся вкласти в нього свій капітал, ви повинні бути впевнені, що він говорить тільки правду.

3. Не ризикуйте

Наймаючи першого співробітника, не варто ризикувати. Двічі подумайте перед тим, як прийняти на роботу людину, яка живе далеко від офісу і планує щодня витрачати на дорогу півтори-дві години. Якщо ви наймаєте фахівця з продажу, переконайтеся, що у нього є достатній досвід. Наймаючи кілька співробітників одночасно, ви піддаєтеся меншому ризику.

4. Визначте, що вам потрібно сьогодні і що може знадобитися в майбутньому

Перший найманий співробітник повинен бути достатньо гнучким, щоб адаптуватися до умов, що змінюються. Співробітники, яких наймають на цю ж посаду згодом, можуть бути менш гнучкими.

5. Пам'ятайте про закони

Наймаючи нового співробітника, упевніться, що всі документи оформлені правильно. Чи буде він працювати повний день? Погодинна оплата або ставка? У разі необхідності зверніться за консультацією до стороннього юриста або бухгалтера.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви без праці візьмете фахівця, який буде відповідати всім вимогам і залишиться з вами надовго. Зрозуміло, ніхто не застрахований від невдач, і якщо щось піде не так, не бійтеся швидко змінити план дій.

Джерело: http://www.hr-portal.ru/

 

 

У номері:
Опитування:
Мета Вашого звернення до служби зайнятості?
Пошук роботи
Підбір працівника
Отримання матеріального забезпечення
Перенавчання або підвищення кваліфікації
Отримання консультації з організації власної справи
Отримання компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску
Отримання консультації з питань законодавства у сфері зайнятості
 
Найбільша база з підбору персоналу та пошуку роботи, інтегрована з данними служби зайнятості з усієї України.
Безкоштовні сервіси для роботодавців. Поради фахівців стостовно пошуку роботи та соціальних гарантій.