Cьогодні: вакансій38063 шукачів 930873
ukr | rus | 
Ключове слово
Рубрика
Професія (посада)
Регіон:
Допомога Допомога

Підписка  (на отримання вакансій або резюме)   Підписка
Логін
Пароль
Забули пароль?
Зареєструватися
щоб додати вакансію або резюме
Каталог
вакансій та резюме
за рубриками за регіонами
Безпека. Охорона 791
Будівництво та архітектура 3130
Бухгалтерія. Фінанси 1476
Видавництво. Реклама. Поліграфія 107
Житлове комунальне господарство 2773
Журналістика 31
Керівники та спеціалісти 4470
Комп'ютери. ІТ 264
Легка промисловість 1148
Меблеве та столярне виробництво 380
Медицина 2438
Металообробне та ін. виробництва 4916
Мистецтво 243
Найпростіші професії 4341
Освіта і наука 670
Сільське, лісове та рибне господарства 397
Склад. Логістика 314
Соціальна сфера 237
Сфера послуг (побуту) та торгівлі 3432
Телекомунікації та зв'язок 340
Транспорт та автосервіс 4447
Туризм. Спорт 84
Харчова промисловість 513


Головна     Роботодавцю     Поради керівнику
06.01.2017 версія для друку
Як правильно найняти першого співробітника

Команда починається з самого першого співробітника, якого багато підприємців намагаються найняти якомога раніше. Відповідно до недавнього дослідження від SurePayroll, це відбувається протягом перших місяців з моменту заснування компанії.

Проте, якщо ви не поспішайте з наймом, в цьому немає нічого поганого. У перший час вам доведеться витрачати багато коштів на організацію товарообігу, і невдало підібраний співробітник може тільки сповільнити цей процес (наприклад, зіпсувати репутацію компанії при спілкуванні з клієнтом). Тому вам потрібні тільки «правильні» люди!

Перш, ніж найняти першого співробітника, ознайомтеся з нижченаведеними простими правилами.

1. Шукайте того, хто зможе вписатися

Переглядаючи резюме блискучого кандидата, не обмежуйтеся оцінкою досвіду і здібностей. Зрозуміло, вони мають значення, проте набагато важливіше упевнитися, що фахівець зможе працювати у вашій компанії і зможе прислухатися до ваших порад. Якщо вам подобається вільне спілкування, не варто наймати сувору і жорстку людину. Якщо ви дотримуєтеся дрес-коду, відхиліть пропозицію кандидата, який прийшов на співбесіду в джинсах.

2. Наведіть довідки

Якщо резюме кандидата виглядає бездоганно, не слід приймати всі його слова на віру. Вам слід дізнатися про нього більше, можливо, навіть зателефонувати його рекомендодавцям. Оскільки ви збираєтеся вкласти в нього свій капітал, ви повинні бути впевнені, що він говорить тільки правду.

3. Не ризикуйте

Наймаючи першого співробітника, не варто ризикувати. Двічі подумайте перед тим, як прийняти на роботу людину, яка живе далеко від офісу і планує щодня витрачати на дорогу півтори-дві години. Якщо ви наймаєте фахівця з продажу, переконайтеся, що у нього є достатній досвід. Наймаючи кілька співробітників одночасно, ви піддаєтеся меншому ризику.

4. Визначте, що вам потрібно сьогодні і що може знадобитися в майбутньому

Перший найманий співробітник повинен бути достатньо гнучким, щоб адаптуватися до умов, що змінюються. Співробітники, яких наймають на цю ж посаду згодом, можуть бути менш гнучкими.

5. Пам'ятайте про закони

Наймаючи нового співробітника, упевніться, що всі документи оформлені правильно. Чи буде він працювати повний день? Погодинна оплата або ставка? У разі необхідності зверніться за консультацією до стороннього юриста або бухгалтера.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви без праці візьмете фахівця, який буде відповідати всім вимогам і залишиться з вами надовго. Зрозуміло, ніхто не застрахований від невдач, і якщо щось піде не так, не бійтеся швидко змінити план дій.

Джерело: http://www.hr-portal.ru/

 

 

У номері:
Опитування:
Мета Вашого звернення до служби зайнятості?
Пошук роботи
Підбір працівника
Отримання матеріального забезпечення
Перенавчання або підвищення кваліфікації
Отримання консультації з організації власної справи
Отримання компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску
Отримання консультації з питань законодавства у сфері зайнятості
 
Найбільша база з підбору персоналу та пошуку роботи, інтегрована з данними служби зайнятості з усієї України.
Безкоштовні сервіси для роботодавців. Поради фахівців стостовно пошуку роботи та соціальних гарантій.